Tájékoztatás a diákigazolvány igénylésekkel kapcsolatos tudnivalókról

Tisztelt Szülők! Tisztelt Diákok!

A járványveszély miatt kizárólag elektronikus ügyintézés folyik. Iskolánkat kedden, szerdán és csütörtökön 8-12-ig tudják telefonon elérni, illetve írjhatnak a titkar@vasvari.hu címre.

 

Alábbiakban az Oktatási Hivatal Közleményét olvashatják:

A köznevelési intézményekben bevezetett digitális munkarend értelmében a diákok nem látogatják az oktatási intézményeket.

A fentiekre tekintettel elképzelhető, hogy a diákigazolvány igénylések benyújtása sem tud megtörténni, illetve a tanulók nem tudnak papír alapú, pecséttel, aláírással ellátott igazolásokat kapni.

Az Oktatási Hivatal az alábbi intézkedéseket kérte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (a továbbiakban: ITM) Közlekedési Szolgáltatások Főosztályától

  • a 2019/2020. tanév I. féléves matricájával érvényesített diákigazolványokat is fogadják el a közlekedési szolgáltatók március 31. napja után (ez az intézkedés a felsőoktatási intézményeket érinti),
  • az eredeti aláírást és pecsétet nem tartalmazó igazolásokat is fogadják el a közlekedési szolgálatók.

Az ITM arról tájékoztatta hivatalunkat, hogy az intézkedéseket elrendelte, így az intézmények bezárásából fakadóan a jogosultak nem szenvednek hátrányt a közlekedési kedvezmények igénybevétele során.

Kérem, hogy amennyiben szükséges, az OKTIG rendszerből a megfelelő adattartalommal előállított igazolásokat a tanulók részére elektronikus úton (szkennelve) szíveskedjenek eljuttatni.

Tisztelettel:
Oktatási Hivatal
Oktatási Nyilvántartási Központ